måndag 22 augusti 2011

Kommande födelsedagar!!

De kommande födelsedagarna vi ska fira här hemma är min och Lucas. Jag fyller ju år nu den 27 September och Lucas fyller år den 22 November. Så i år önskar jag mig:
1. En overlock maskin
2. Tyg, eller presentkort på en tyg affär. På nätet går också bra!
3. Presentkort på H&M, Lindex eller annan kul affär.

Lucas önskar sig:
1. Leksaker som låter och gör ljud. Eller bara en rutschkana!!!!!
2. SULTAN LADE Ribbotten 90x200 - 125kr
3. Järnudda Resårbotten med bäddmadrass, ljusgrå, 90x200 - 399kr

Men framför allt så önskar vi oss en rolig födelsedag fylld med vänner, skratt och tårta!!
Men för er som undra vad vi önska oss (och då tänker jag mest på mina kära släktingar) så har ni listan här!

Ha de bra Ciao Bella & Lucas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar