onsdag 3 augusti 2011

Stranden

Bjuder på lite mysiga bilder på oss från idag!
Detta var Lucas när han kom hem, med ny tröja och shorts :D
Stranden
Bus
Stranden
Jag och snutte
Ser ni vilket härligt väder vi haft:
Bjuder på en ego bild också:
Pojken med sand ÖVERALLT:

Drikki paus:
Bad och bad:
Denna älska jag, då detta är en bild precis innan han hoppar!
Helt underbar:
Kvällen har bestått av tidigt sänggående, då Lucas somnade redan halv sju idag. Han var helt slut och i stort sätt däcka i min famn! Så vad gör man! Charlie och jag åt min korv stroganoff och mumsa sedan glass med grädde, chokladsås och banan! Super gott. Charlie hade dock lite annan sås och så i sin. Sen kollar jag på Collateral Damage, film med Arnold!! Så grymt bra. Men helt underbar dag i varje fall och imorgon ska jag och Lucas på mammaträff vid 14 tiden och det ska också bli super mysigt!! Så ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

2 kommentarer:

  1. Åhhh så mysig dag ni har haft :) Ses imorgon! kramar

    SvaraRadera
  2. Det ser ut som att ni har haft en helt underbar dag :)

    Sv: Det tror jag säkert att ni är :) Kram

    SvaraRadera