torsdag 18 augusti 2011

Dagens

Idag har Lucas varit på dagis igen! Han var där i två timmar själv och det gick jätte bra! Efter det mös jag och Lucas här hemma. Vi lyckades vila middag i ca 2 timmar och det var absolut inte fel!! Efter vilan busa vi och sen blev det besök på Oj för att handla lite mat!! Det blev en hel del och vagnen var full på vägen hem :)

Väl här hemma blev det god nybakad baguett från affären med honung på! Mums! Vid åtta gjorde jag i ordning Lucas för sängen och tio över kom Charlie hem från jobbet. Sen var det dags för Lucas att sova och jag gick å la honom! Han har börjat säga godnatt fast säger "natti"!! Jättegulligt! Nu ska jag ta en kopp te, sen är det dags för oss att också sova. Ha de bra. Ciao Bella

Ps: Även hittat en app nu där jag kan skriva på denna blogg via mobilen. Men tyvärr inte lägga ut bilder. Så jag ska leta vidare och se om jag fixar till det! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar