torsdag 4 augusti 2011

Glöm inte min besökar tävling!

Hej vänner. Som många av er vet så har jag börjat sy en hel del (mestadels till Lucas då). Så nu bara för att göra mitt namn mer känt innan jag börjar att sälja mina kläder så tänkte jag ha en liten tävling där vinnaren vinner en scarfs/dregglis till sin son/dotter/bekant eller liknande. Det blir en färgglad liten en som jag visat tidigare nämligen denna:

Jersey och fleece:

Så när blir tävlingen då tänker ni! Jo, när besökarna går över 9000 personer så får de första 15 personerna som kommenterar detta inlägget vara med på utlottning! Så lycka till! Ha de bra Ciao Bella

5 kommentarer:

  1. *kommenterar*

    Du är så kreativ och duktig :D Är det inte muffins så är det fotografering eller sömnad ^^ Jag önskar att jag också hade ork till att ha så många bollar i luften :)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Nu lottar jag ut en valfri Ziperall i min blogg!
    Var med och tävla :D

    SvaraRadera
  3. Kul med en tävling!

    Sv: Vi ser framemot nästa mammaträff :)
    Grädde går nog inte, har redan chokladkrämen på utsidan istället för grädde :p Krävdes nog mer vitchoklad på toppen bara. Nej då, du ska få ta en titt innan ;) Kram

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med i tävlingen :)

    SvaraRadera
  5. Så fin, den tävlar vi gärna om!

    SvaraRadera