tisdag 2 augusti 2011

Migrän usch usch usch

Idag började dagen bra, innan mitt huvud började bli sprängande. Så jag tog snabbt en ipren och la mig, innan det värsta brukar komma. Och det gick hyfsat bra faktiskt. Hade inte Lucas idag heller så det fanns inget tvång till att stanna uppe. Jätte skönt då det gör så jäkla ont att få migrän. Riktigt tråkigt. Sen var min älskade man iväg och köpte något som hette "zomig nasal" eller liknande :S och det var någon sån dunder spray tydligen som skulle hjälpa. Så jag tog först den ena och det kändes som den hjälpte en stund, sen fick jag en del huvudvärk igen, men inte lika mycket. Sen tog jag nästa efter ca 2 timmar som man skulle om det fortfarande höll i sig. Sen började släppa efter hand och när klockan var runt 20 så var det mesta borta! JÄTTE SKÖNT: så idag hade jag migrän från 13-20. Inte lika farligt som sist och det är jag glad för.

Ikväll så har jag faktiskt hunnit med att sy lite, fixade Lucas pyjamas så den är nästan helt klar, ska bara köpa tryckknappar och fästa. Sen gjorde jag min första napphållare. Lyckades dock göra den lite längre en den ska vara. Men tycker inte det borde vara någon fara. Men får väl behålla den själv, eller sy om på något vis. Gjorde även en brun/svart dregglis här om dagen så lägger in bild på allt, enjoy:




Nå, vad tycker ni? Ska mysa med min man nu, då mina föräldrar behöll Lucas till imorgon för jag inte mådde bra idag och Charlie kom hem från jobb först nu kl 21. Så ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

2 kommentarer:

  1. Usch, hemskt med migrän. Lider med dig.

    Tror Lucas kommer sova extra gott i en sådan snygg kreation ;)

    SvaraRadera
  2. Sv x2
    Ja, massa monster på Lindex, inspiration till dina små monster kanske? Den verkar vara jätte mysig one piecen. Japp, Theo är vår kanin :)

    Jacob tackar för gratulationen. Kram

    SvaraRadera