torsdag 11 augusti 2011

Mammaträff, tandläkaren och middagbesök!

Idag har hänt massor och jag tar det i kort då jag är NANNIG!!
Så idag har jag och Lucas varit på mammaträff hemma hos Sandra och Jamie. Fick även träffa Sandras man Oliver som verka mycket trevlig. Där fick vi super god ficka och lekstund. Jätte trevligt och jag tycker det är så kul jag hittat dessa tjejer! Vi fick sedan bege oss för att Lucas skulle hinna sova middag för att vi sedan skulle till tandläkaren.

Väl hemma så fick jag lämna över Lucas för att gå och möta Therese som snällt hade tagit min väska som jag glömt hos Sandra med nycklar och dylikt i. På vägen hem gick jag in om OJ och hämtade paket. Ett med tyger och ett med knappar som jag och Therese beställt ihop. Fixade även Thai Box till mig, Charlie och Marcus som var på besök och det var super gott.

Innan vi åkte iväg med bussen:
Hemma hos Sandra:
Cornelia med Jacob:
Lucas fikar och de andra leker:
Massa bus:
Lucas hade såklart somnat och sov ca 1 timme så han var ju jätte trött resten av dagen. Sen till tandläkaren på kort besök för att kolla Lucas tand som han skadat lite. Men det var ingen fara så vi gick hem igen. Sen var det bara att snygga till lägenheten för middags besök utav Rebecca och Emil. Vi mötte först upp dem på OJ för att köpa mat ihop, sen hem här för att tillaga den och äta upp den. Blev tacos med en avslutning utan marängswiss! Mums! Jätte trevligt och jätte gott var det! Något vi absolut vill göra om igen. Om inte annat vill nog Lucas göra om det för han bara ÄLSKA Emil. Och när dem skulle gå ville Lucas inte släppa taget om Emil, till en början iaf.

Marängswiss:
Lucas och Emil busar:
Mums marängswiss:
Mera bus, i form av 1, 2, 3 HOPP:
Sen skulle dem gå hem:
Nä, det var allt i korta drag. Jätte mysig dag, med massa händelser! Precis som det ska vara!
Ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

1 kommentar:

  1. hjälp! när fotograferade du?? detta har jag totalt missat (fast vi har ju konstaterat att jag inte riktigt har varit med på noterna ALLS idag) :-P

    SvaraRadera