måndag 8 augusti 2011

Seg i huvudet!

Senaste dagarna har jag varit så himla seg i huvudet. Det är som att jag sovit för mycket eller för lite. Vet inte vilket, men det känns som att jag har smått huvudvärk hela tiden! Inte alls kul faktiskt! På detta så är jag smått rastlös och hatar vädret när det regnar så.

Lucas är på en hela tiden så klart och vill ha uppmärksamhet varje sekund av varje timme! Så inte konstigt att man tappar orken ibland heller. Det roliga i allt detta är iaf att Lucas snart börjar på sitt nya dagis. På måndag så är det dags att starta!

Sen nästa grej som är ganska kul är att det inte är långt kvar tills min syster ska gifta sig och inte långt kvar tills jag fyller år. Så jag har åtminstone saker att se fram emot.

I år önskar jag mig en overlock maskin i födelsedags present! Det är det enda jag önskar mig! Skulle någon vilja köpa annat så är det isf presentkort på typ HM så man kan förnya garderoben lite!

Ikväll jobbar Charlie natt förresten, det blev lite kris så han var tvungen att jobba för ingen annan kunde. Så ikväll har jag ätit färdigrätt och ska snart gå och lägga mig. Även hunnit med att sy lite på en pyjamas till Lucas, men det tyget var jätte svårt att jobba med så det blir sådär! Det blev ett lite tråkigt inlägg idag. Men ibland är det så!

Så ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar