måndag 15 augusti 2011

Jag och mina bloggar ;)

Jaha då håller jag på och vara jobbig igen haha! En vän till mig tyckte det var jobbigt för henne att behöva sätta sig vid datorn hela tiden och blogga och tyckte att man borde kunna göra det via telefonen. Jag som då älskar utmaningar och hitta på nya saker tog mig självklart an detta och har nu skaffat en blogg på wordpress.com!! Eftersom att jag också skulle testa hur det var/är att blogga via telefonen! Så nu mina vänner hittar ni mig på livetsombella.wordpress.com. Hoppas ni gillar den! Lämna gärna kommentarer!

Ps: nu är vi 8967 besökare. Vid 9000 så lottar jag ut en scarfs! Hoppas ni inte glömt det! De 15 första som kommenterar senaste inlägget är med och tävlar!! Ha de bra Ciao Bella

5 kommentarer:

  1. Det går inte att hitta sidan :(
    Kramisar <3

    SvaraRadera
  2. som madde sa så kommer man inte in på sidan. Den finns inte :(

    SvaraRadera
  3. hahaha så gullig du e =)))
    hittar dock inte heller sidan!

    SvaraRadera
  4. Fast kan du inte bara ladda ner en app och fortsätta blogga på denna sida?? Så gör jag iofs på en android med borde väl finnas för iphone med??

    SvaraRadera
  5. Sandra vad heter den appen? Den borde ja kunna ladda ner på min htc va? Kan inget om mobiler =)

    SvaraRadera