onsdag 30 juni 2010

Snabb dag, handla och besök!

Maggan och Lucas busar under bordet!
Sötisarna Maggan och Martin!
Sötnosen Lucas :D

Idag har dagen gott fort! Ena sekunden åkte Charlie till jobbet och andra sekunden hade klockan blivit nio!! Helt fantastiskt!! Men så är det väl när man gör saker!! Dagen började bra iaf jag fick ett jätte roligt meddelande av en vän som jag blev super glad över och ännu en gång önskar jag henne GRATTIS!! Morgonen var mysig med tv och Charlie ännu hemma! Pojkarna tog en tupplur efter maten och sen var det dags för Charlie att åka till jobbet! Jag och Lucas lekte en hel del på golvet idag sen så fick jag även tid till att prata med min kompis som jag fick meddelandet av!! Det var KUL!! Helt plötsligt hade flera timmar gått och Maggan hörde av sig då hon och Martin tänkte komma på besök! Så då passade jag och Lucas på att dra och handla lite och när jag kom hem igen kom även Martin och Maggan!! De var här till nio sen skulle de dra igen! Då fixade jag med mat och gjorde matlådor!! Fick gjort tre matlådor! Kändes bra (gör dem ju till Charlie)!! Nu är klockan elva och jag har kollat på The Librarian! Jätte bra film! Se alla tre om ni kan!! Nä nu är det läggdags! Blev att sova innan Charlie kommit hem idag!!

Men ni får ha de så bra! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar