tisdag 29 juni 2010

Minigolf och bröd!!

Idag har det känts som att dagen gått ganska snabbt!! Var uppe redan vid 8 imorse med Charlie och vi begav oss ut till förra lägenheten för att fixa! Väl färdiga där begav vi oss hem och Charlie gjorde scones som vanligt! Gott! Vi kollade även på True Blood till detta! Annorlunda avsnitt verkligen!! Men bra som vanligt :D

Efter det stack Charlie till jobbet och jag väntade på att dem vi hyrde förra lägenheten av skulle komma och hämta nycklarna!! När dem varit här så blev jag bjuden på minigolf av Matilda! Så hon jag och Marcus (och Lucas) begav oss upp till Viskans minigolf för att spela! Jag vann så klart med 67 poäng Marcus hade 76 poäng och sist kom Matilda på 90 poäng!! Mycket kul men GUD vad varmt!! Behöver verkligen passa på att duscha nu!!

Efter golfen for vi hem hit och M&M kollade True Blood medan jag badade Lucas!! Sen bakade Matilda bröd till mig som jag befallt henne! Mohahaha!! Gott värre!!

Nu sover lilla Lucas och jag väntar återigen på att Charlie ska komma hem! Kollar film på tv! Den underbara filmen huset vid sjön med Keune Reves och Sandra Bullock! Eller hur det nu stavas hehe!! SÅ bra! Och Romantisk!! Nä nu börja den igen! Måste se! Ha de bra alla! och Hoppas ni myser i det fina vädret!! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar