onsdag 2 juni 2010

Dieten fungerar!!

WOW! Dieten fungerar! Jag vägde mig i måndags och vägde då hela 78.7 och detta är jätte mycket för mig! Men många andra tycker inte det då jag ändå är 1.75 lång! Så vägde jag mig idag och jag väger 76.7! Jag har alltså redan gått ner 2 kg!! På bara TVÅ dagar!! Det kallar jag bra!! Så detta ska jag hålla mig till!! Hejdå knubbis hallå beautiful!! hihi!!

I övrigt idag så har jag varit uppe på viskängen tillsammans med Emma (Charlies halvsysters halvsyster faktiskt) jätte trevlig tjej! Vi och våra barn var där uppe och mös tillsammans! Emma har en son som är en månad äldre än Lucas som heter Leon! En jätte söt liten gosse! Ska lägga in en liten bild till er så ni får se vad mysigt vi hade!!


Sen hann ju Lucas bada när vi kom hem också och det gjorde vi ute på balkongen då det var så mycket sol och värme idag så det vore tråkigt att bada inomhus!! Vilket visade sig vara mycket uppskattat av vår lille prins! Då han bara älskar att bada och värme!!

Nu sitter jag och Charlie och kollar på drömkåken på 4an! Så bra film! Allt som går fel går fel och sen blir bara allt så RÄTT!! Tacka för båtkyrkogård vet ja hehe! Ska dock se Greys anatomy kl 21! Nä nu ska jag laga mat! Ville bara så gärna berätta för er om min viktnedgång innan jag började med maten!! Ha de bra alla Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar