lördag 19 juni 2010

Lilla Lucas!

Vår son är ganska vild! Han ålar sig, halvt kryper/kryper, sitter och reser sig!! Allt detta utan att ha riktigt 100% balans! Så idag fick vi alla tre bege oss till babyproffsen för att skaffa ett så kallat pannband till honom, se bild nedan!

Detta sa han faktiskt inte så mycket om utan verkade ganska nöjd fast denna satt fast på huvudet!! Dock tyckte vi båda att han såg lite rysk ut men han är lika söt för det!
Matilda och Marcus var på en snabb visit här idag! Skulle lämna en grej till Charlie som de lånat!

Annars idag så har vi varit lite sega!! Inte riktigt fått sova som vi vill men det är väl inget konstigt!! Lucas är dessutom lite mer grinig nu för tiden! Är väl delvis för hans tänder är på väg och för att han vill gå men inte kan hehe!! Men sånt är livet!! Har funderat över när Lucas ska börja dagis! Hur man ska göra och så! Jag vet att man här i Helsingborg ska anmäla sitt barn fyra månader innan man vill att barnet ska börja men hur vet man vart man vill barnet ska börja? Ska jag bara gå och hälsa på olika förskolor för att se om jag gillar dem eller hur fungerar det?? Jag lyckades även få en bild på Lucas idag när han höll på att bajsa i en rolig ställning, se nedan:

Så kan man också bajsa haha! Sen bjuder jag även på en bild där Lucas sitter på sitt eget lilla vis!! När han suttit ner en stund blir han så här vig!



Han är så söt min lilla prins!! Nä nu har vi ätit och kollar film så ska återgå! Massa bra på tv ikväll! Ha de bra! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar