måndag 28 juni 2010

OJ, vad jag har mycket att berätta nu!

Därför tar jag allt i en kortare version!!
I torsdags så åkte jag och lilleman ner till mina föräldrar för att mysa och för att sedan under helgen fira midsommar! Vilket var super mysigt och med mycket gott sällskap och massor med mat! Lucas var så klart också med och firade men höll inte i sig lika länge som vi andra! Dock fick han testa på att sova utomhus!! Mysigt!!
Bilder sen midsommar:


Anki med Lucas


FOLK!


Mys!
Söta lilla Magda!
Let the party begin!
Lucas väljer snaps visa!
Lucas och mormor!


Ett "slag" i magen!
Lucas sover ute!
Jag och min pappa! Lika som bär??




Mys - nu blev jag nannig!
FRUKOST!!

YEEAAHH!!


På lördagen sen så åkte vi hem (med Marcus och Matilda) i bil till HBG igen och umgicks sedan på kvällen med M&M!! Vi åt goda goda pannkakor och kollade så klart på nya avsnittet av True blood!! Som slutade på ett vis att vi blev galet nyfikna inför nästa som faktiskt kom dagen efter! Men det har iaf inte jag och Charlie fått chansen att se än!!

Igår så började dagen lugnt! Charlies föräldrar hade bjudit hem oss till dem för att Charlies storebror Tim var hemma, sen för att de nya hockeyspelarna skulle möta de gamla tydligen (mycket tråkigt enligt mig)! Så jag stannade hemma iaf och lät Lucas och Charlie vara där och leka! När jag ändå stanna hemma så tänkte jag att jag skulle hitta på något med någon vän så jag hörde av mig till My som väldigt gärna ville leka med mig! Så vi funderade mycket länge på vad vi hade lust att göra och resultatet av allt tänk blev TIVOLI (i köpenhamn)!! Så dit for vi med snabba steg (ja sittandes på tåget då)!! Det var jätte roligt att få sitta i karuseller igen och känna adrenalinet fara runt i kroppen! Där var vi från ca 15.30-21.30 SÅ KUL!
Bilder sen Tivoli tripp:
My och Jag
ÅKA!!
ÅKA!!
ÅKA ÅKA ÅKA!!
ÅKA!
ÅKA!
MAT! Spareribs!
ÅKA!
KROCKA!!
Sen idag så började dagen med att Charlie skulle på intervju till ett ställe där han jobbat förr och där fick han jobb direkt och då menar jag verkligen direkt!! Han började kl 14 idag och slutar kl 22 ikväll!! Så nu är han igång på fulltid och tjänar massor med pengar! Kul värre!! Så nu ägnar jag mig till äkta mammaledighet där det bara är jag och Lucas hela dagarna lång!! Får se vad vi kommer hitta på om dagarna!! Han blir ju bara större och större! Nu ska jag in och vila lite med Lucas tänkte jag innan pappa kommer hit och hjälper oss att flytta det sista vi har kvar i gamla lägenheten! Skönt!! Nä ha de bra! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar