tisdag 15 juni 2010

Måndag och tisdag!




Igår hade vi ännu en av våra mys dagar!! Det var en lugn och slö dag! På förmiddagen tog jag och Lucas ett bad! Han bara älskar att bada! Det kvittar vart man är bara man badar!! Sen efter det tog jag med mig Lucas till biblioteket för att lämna en bok och han somnade nästan direkt i vagnen på vägen dit! Det är jobbigt att bada också ju! Under den tiden hade Charlie en tjej kompis på besök här hemma! När jag gick tillbaka från biblan så gick jag in om Ica för att handla lite! Blev en hel kyckling som vi åt till lunch och filmen om Heffaklumpen till Lucas!! När vi kom hem gick Charlies tjej kompis och vi åt vår kyckling och kollade på Heffaklumpen! Så söt alla Nalle Puh filmer är! Önska jag hade fler filmer med honom! Fanns massor dvd filmer med Puh på Ica så kanske bli fler i framtiden!! Barn filmer är bara något sådant man måste ha tycker jag!! Speciellt disney filmer då de är de bästa barnfilmer som finns! När jag stod på Ica och kollade filmer hade de även SATC 1 på dvd! Men blev inget köp av den! Dock står den högt på önskelistan tillsammans med alla andra SATC dvd:erna!!

Vi avslutade dagen igår med jätte god Chili con carne som Charlie gjort och såg på Kate & Leopold på kanal 9!! Mycket mysigt!! För er som inte sett denna film rekommenderar jag den starkt! Mycket romantisk och kärleksfull film!! En som även killar kan gilla då vi har Wolverine som en av huvudskådespelarna! Dock inte som Wolverine men det näst bästa om inte annat!!

Idag har vi inte hunnit så långt på dagen än men det ser ut som det inte kommer hända så mycket idag heller. Vi har tagit tag i all vår disk idag och ska få undan den! Sen så ska jag rädda lite av mina planterade ärtor ute på balkongen så att de får mer plats så de kan växa och bli stora! Sen har även mina gurkor visat sig leva så det är mycket roligt!!

Nä jag får avsluta nu för att ta tag i det jag ska ha gjort idag! Jag kan även berätta att Lucas mår bra och leker som tusan varje dag!! Just nu sover han och det gör han rätt i! Vi hörs iaf! Ha de bra! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar