fredag 2 juli 2010

Eclipse och Lucas!


Idag har jag och Lucas busat massor här hemma! Fick även slängt massa sopor och snyggat till här hemma! Inte helt fel! Går ju att göra sånt nu och behålla det när Charlie är hemma så lite hehe!! Jag och Lucas tog även en tupplur idag och han somnade in kruppen på mig! Jätte gulligt var det! Fick tagit en bild på det som jag ska visa er sen! Lucas fick idag också för sig att krypa ordentligt på alla fyra nästan två meter! Det tyckte jag var super skoj!! Sånt här gör en glad som förälder och alla andra undrar "fan, har du inget annat att göra" HAHA!! Ja nä och mycket kretsar runt Lucas nu då han är centrum av mitt liv!!

Sen har jag varit på bio med underbara Becca och sett fantastiska Eclipse!! Mycket bra var den och jag ser redan fram emot nästa film så klart! Längtar dock även tills jag ska se Trollkarlens lärljung med min lilla Matilda! Ska bli så kul!!

Medan jag såg på bio så blev Lucas passad av farmor och farfar! Det verkade som de hade haft mycket trevligt och dem påpekade hur glad Lucas är hela tiden och JA vi har fått en super glad unge!! Hade han haft superkrafter hade det varit att överrumpla alla med sitt leende ;)

Nä nu är det dags att sova! LÄNGTAR till min säng nu!! Imorgon är det fredag och ännu en helg framför oss! Får se vad den har att erbjuda!!!

Godnatt på er och sov gott! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar