måndag 21 juni 2010

Lucas han kan!!

Ja jösses säger jag bara! Lilla Lucas! Han är vild! Som ni kanske sett på videon från mitt tidigare inlägg så reser sig Lucas numera upp HELT SJÄLV med hjälp av det han får tag på!! Han gjorde detta nästan hela dagen idag i hagen och även när vi la honom för att sova så hittade jag honom ståendes i sin säng! Helt makalös den lille ju! Ska se om jag lyckades fånga någon mer video där ni kan se att han faktiskt reser sig själv!! Så kul!

Han sätter sig ju även mer och mer nu och verkar bara älska detta!! Han blir nästan sur nu varje gång han måste ligga ner på mage eller rygg då han helst av allt verkligen vill stå eller gå! Älskar denna lilla bus unge!

Idag har vi mest busat hela dagen! Jag har sovit extra idag för jag kände mig så trött och det behövdes kan jag säga!! Sov ett par timmar extra idag!! Sen blev vi av med den stora garderoben i Lucas rum! Vi tyckte den var så stor och bara tog massa plats så nu är den väck! Har stora planer för Lucas rum eller ja planer iaf! Kommer antagligen ta hjälp av Becca då hon gillar att fixa och trixa som jag så vi kommer nog göra stora grejer tillsammans hehe! Nä vi får se!! Ja annars så är det läggdags som gäller nu så ska avsluta här nu och nanna kudden!!

Men vi hörs! Ciao Bella

Ps: här kommer video som visar att Lucas han kan! Dock är den fel vänd så vänd huvudet till vänster för att se hehe! Sen bjuder jag också på en rolig video där Lucas lyckas äta en lite sur kiwi!Ciao!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar