tisdag 15 juni 2010

Hur ska det vara?

Jag vill att mina vänner ska bry sig lika mycket om mig som jag bryr mig om dem! Är inte det mer än rättvist? Om man har vänner som aldrig bjuder in eller knappt hör av sig! Ska jag ändå fortsätta höra av mig och bjuda in då eller är jag för snäll då?? Synpunkter på detta??

Kvällen idag har varit jobbig! Lucas var jätte gnällig och ville inte alls somna så nu efter mycket om och men sover han äntligen!! Snart är det min tur att sova också då jag är sååååååå trött just nu!! Men vi hörs Ha de bra Ciao Bella

2 kommentarer:

  1. Jag tycker man har en gräns. Din gräns är nog nåd! Du har bjudit in vänner som inte bjudit in dig, testa och se vad som händer om du slutar bjuda in dom. Då kanske dom fattar att du inte orkar mer, eller säg till dom på skarpen, är dom riktiga vänner så tar dom åt sig och gör ngt åt saken. Det ska inte vara meningen att man känner att man bara ger och ger..

    SvaraRadera
  2. Instämmer med Rebecca!
    Har själv haft/har det likadant... Man ger upp tillslut..

    SvaraRadera