torsdag 24 juni 2010

Gårdagens filmkväll och dagens äventyr!




Igår så var jag och Lucas på filmkväll hemma hos Becca! Mycket trevligt! Vi tog oss dit med buss för att sedan gå resten av vägen!! Det var hur vart som helst på vägen dit så det var tur jag inte hade jacka!! Innan turen ut till Becca hade jag varit borta i gamla lägenheten igen för att få sålt en byrå med Marcus och Linus! Lilla Matilda var så klart också med på ett hörn! Hon fick hålla Lucas!! Men som sagt när detta var gjort for bussen med snabba steg mot Maria! Väl framme hos Becca var det skönt att ta av sig lite för att kunna svalka sig! Innanför dörren blev jag bjuden på en sommar cider!! En mycket god sådan med smak av jordgubb och kiwi!! Kan ni så testa denna gudomliga sommar edition!! Tack återigen Becca!! VI kollade iaf på de otroligt bra filmerna Twilight och New Moon!!

För er som inte gillar denna så kan jag säga att jag gillar den eftersom den ger en annan syn på Vampyrer! Många gillar den vanliga synen om att de inte tål solljus, dör av pålar och hatar lukten av vitlök!! Men denna tycker jag faktiskt ger en mer verklig syn på dem! Dem är precis som vi förutom att de är snabba, kalla och grejen med sol egentligen är att dem skulle sticka ut ur mängden då de glittrar!! Jag tycker denna versionen är med trolig än den andra! Men alla tycker vi olika!!

En mycket trevlig kväll var det iaf med tacos, choklad och film!! MYS!!

Idag iaf så bär det av till mina föräldrar! Dem ska komma och hämta mig och Lucas idag om kanske en timme!! Så ska vi hitta på något väl! Jag vet inte vad de har hittat på men vi får se! Imorgon är det iaf midsommar firande och vi är en 35 pers ungefär så vi får se hur vi kommer få plats!! Dessutom har mina föräldrar fortfarande bara en toalett så det är tur att alla killar KAN kissa utomhus om det skulle vara så!! Hoppas ingen behöver göra nummer 2 bara för då kan det ta tid och kön kan bli lång haha!!

Nä nu måste jag avsluta för snart kommer min mor och hämtar oss!! Ha de bra och GLAD MIDSOMMAR!!

Ciao Bella!!

1 kommentar:

  1. Tack själv gumman! Det var super trevligt :D Längtar till nästa vecka dp bio står på listan :D

    SvaraRadera