torsdag 17 juni 2010

Sovmorgon?

Jaha då hade jag ju sovmorgon i morse! Men jag kunde typ inte sova ordentligt! När dem väl gått upp så var jag halvt sovandes halvt vaken! Jätte störigt! Jag fick inte den extra djup sömnen jag hade önskat!! Så typ kvart i elva bestämde jag mig för att gå upp! Men visst det var skönt att bara få ligga kvar om inte annat! Men ändå! När man äntligen ska få extra sömn så blir den inte total!

I övrigt så har vi besök utav Linus just nu!! Matilda och Marcus har även kikat in här idag redan!! Fullt hus här ofta nu tycker jag!! Men gör inget! Dem är som familj!

Lucas har redan somnat och det tycker jag är bra!! Han behöver få sova lite! Börjat bli lite rubbad i sin sömn nu känns det som men han börjar ju bli större så kanske inte så konstigt!! Nä nu ska jag återgå! Har en del att fixa med idag känns det som!! Vi hörs!

Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar