söndag 13 juni 2010

Road tripp med Becca

Ja då har jag och Becca kört upp till Tumba, lite utanför Sthlm och tillbaka!! Det tog ganska långt tid om man säger så! Men vi hade mycket att snacka om! Kom på massa skit att snacka om haha! Roligt var det! När vi var uppe i Tumba skulle vi gå för att hitta ett ställe att äta på och då blev det tyvärr McDonalds! Annars var det långt till allt annat! Fanns dock en grekisk restaurang men den stängde typ tio min efter vi kom dit så det blev inte den! Sen tog vi buss tillbaka dit där Lastbilden var för att sova!! Mörk och kusligt var det så vi höll hand för att känna oss säkrare haha! På vägen till maten så blev vi skrämda av en hare!! Jag skrek till och Becca hoppa haha! Men vi klara oss, jag lovar!

När klockan sedan blev 6 på morgonen dagen efter var det dags att gå upp, iaf för Becca för hon skulle få hjälp med att lasta av bilen! Dock visade det sig att det var först kl 7 som som killen som skulle hjälpa oss skulle komma så lite taskigt!! Kunde sovit en timme till!! Vi hade ca en meter utrymme att sova två på så man vaknade ju en hel del under natten och hade problem med att få plats!! Så när klockan blev morgon så var man ju allt annat än pigg. Jag låg kvar när Becca gick upp sen vid sju men var vaken nästan hela tiden när dem lasta ur lastbilden. Sen började Becca köra och gungningen fick mig att nanna till lite igen! När vi kört i två timmar kom jag upp och då var klockan nästan tio!! eller halv tio iaf! Så då kom jag upp! Fortfarande lika jä*la trött men ville ändå upp! Väl uppe märkte jag att jag hade ont i huvudet och att min visdoms tand höll på att växa mer idag än igår så hade ont där också!! Inte kul!

Så efter många timmar så var vi hemma i Helsingborg igen!! Denna gång med bil då vi lämnat lastbilen i Hyllinge! Så nu var det bara att dra upp till lägenheten och min underbara familj! Dock var inte bara familjen hemma utan även Matilda, Marcus och Jonas!! Då de höll på att spela Warhammer!! Nördar hehe!! Jag fick iaf trevligt möte i dörren! Då kom Lucas gående med hjälp av Charlie!! Min mysigaste lilla kille blev super glad när han märkte att det var jag i dörren. Hade även fått prata lite med honom tidigare i telefonen då han hade verkat mycket förvånad!! Ja nä nu behöver Lucas mig så ha de bra! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar