onsdag 16 juni 2010

Tjej "dejt" ikväll!


Woho! Ikväll har Matilda bjudit ut mig på bio! Vi ska se Prince of Persia! Mycket spännande att få se vad denna film har att erbjuda!! Jag tror den är bra men man vet ju aldrig! Dem har ju alltid en tendens att visa det bästa på reklamen så man verkligen ska gå och se den för att sedan tycka att den var lika bra eller bara bli besviken! Men ikväll tror jag att jag kommer gilla filmen och ser har jag super bra sällskap!! Min lilla Matilda!! hihi! Plus att jag och Matilda har bio sommarkortet och går för halva priset hihi!

Charlie och Marcus ska vara barnvakter ikväll! De skulle nog se något film här hemma också verkade det som!! Lucas har nog inget emot att ha en grabb kväll hehe! Just nu sover han då han har kämpat och lekt hela dagen! Han och jag gick upp kl 7 imorse då jag och Charlie igår bestämde oss för att ge varandra lite sov morgon! Så idag gick jag upp med Lucas och imorgon ska Charlie gå upp med honom så jag får sova! Ganska sweet!! Inte varje dag man får sova till halv 11!

Utöver detta har jag nog inget nytt att berätta! Ska göra lite mat nu! Killarna spelar warhammer och Matilda tittar på!! Hon kom hit idag med ett jätte svärd hon köpt! Mycket coolt faktiskt! Ja nä, till maten! Ha de bra!! Ciao Bella

1 kommentar:

  1. Åh, vad snällt att bjuda ut dig på bio. Alltid skoj med film. Bunn och jag köper också rabattkortet, jättebra när man kollar bio ofta. Skönt också att det inte är så mycket folk på vardagarna..

    Jag vet inte riktigt när jag ska simma, men lovar att höra av mig när jag ska :D Skönt med sovmorgon också.

    kram!

    SvaraRadera