fredag 11 juni 2010

Mys och Road trip!


Idag är det en typiskt ta det lugnt och mys dag! Jag började dagen med att ta med mig Lucas till Ica för att handla hem lite bröd, mjölk och andra attiraljer vi behövde! Under tiden höll Charlie på att förbereda sig för sitt möte på Internet med sin grupp från skolan. När jag kom hem skulle dem precis börja så jag tog och matade Lucas och la honom för att sova då han var trött! Jag packa upp allt jag köpt och sen hamnade jag framför mina gubbar för att göra dem färdiga!! Så snygga är dem nu hehe! För att vara min första gång jag gör dem så var de tydligen mycket bra gjorde enligt de andra!! (Vill säga Charlie, Marcus och Matilda) Sen hade jag fått hem de foton jag beställt från fujidirekt! Som är ett super bra ställe att beställa hem bilder ifrån enligt mig då man får många bilder gratis och som alla vet så är gratis GOTT!!

Nu sitter jag och fixar lite med bilderna men ska nog snart leka lite till med mina gubbar! Iaf grund spraya dem som man måste göra innan man ska måla dem! Får lägga in bild på mina söta gubbar sen så ni får se hur dem ser ut!!

Vad gäller imorgon och söndag så kommer jag vara " On The Road" med Rebecca! Vi ska köra upp till Stockholm för att Rebecca ska köra dit med lastbil och lämna något där så vi ska ha tjej trip upp till Stockholm sen ska vi äta där, sova i lastbilen hihi och sen ska vi köra hem igen dagen efter! Detta kommer bli såå kul!! Massa skit snack och mys med Becca!!

Så det blir kanske inget inlägg förrens söndag kväll eller måndag morgon så ni vet!
Men ha de bra nu! Ciao Bella

2 kommentarer:

  1. Vår raodtrip kommer bli så rolig :D Ta med dig kameran! Ses om en stund.. För då kommer bullarna!!

    SvaraRadera
  2. vilken sötnos lille Lucas är!
    Min lilla gumma är nu 9 månader och vi har så kul med henne. Kul att läsa din blog!
    Läser att du gillar scrapbooking, det är min stora hobby som jag har haft i över tio över nu. Jätteroligt!

    SvaraRadera