onsdag 2 juni 2010

SATC 2


OMG! Sex and the City 2!! Denna såg jag nu ikväll och den var ju så bra! Den hade verkligen sina UNDERBARA inslag som man kommer minnas för evigt!! Matilda och jag har verkligen fått några insider skämt att köra nu mohaha!

Samantha forever verkligen! Inga behov är för små, haha!!

För er som gillar sex and the city rekommenderar jag verkligen denna filmen! Där finns verkligen med allt! Från höga skratt till pinsamma situationer till arga skrik! Nä nu ska jag sova gott!!

Hoppas allt är bra med er! Ciao Bella

1 kommentar:

  1. Ska också snart gå och se SATC 2 då den ännu inte har haft premiär i Thailand...tror det blir den 3 juni!! Va skönt att höra lite positiva kommentarer om filmen...då jag tyvärr endast har hört kritik mot den=( För jag vill så gärna gå och se den och jag tror också jag kommer gilla den!! Hoppas annars att allt e bra med dig? Puss puss

    SvaraRadera