måndag 21 juni 2010

Mamma & son dag!

Lucas nya lampa i hans rum!
Sötnosen :D

Idag har jag och Lucas varit själva hemma då Charlie har börjat jobba! Han jobbar nere i Malmö på The phone house! Han är så duktig! Det är skönt att han börjat jobba då det kommer in mer pengar till kassan! Vilket behövs! Speciellt nu på sommaren då han inte fås csn så klart!! Så jag och Lucas han busat massor och varit och handlat!! Det går mycket bättre att handla med Lucas nu när man vänt den delen han sitter i på andra hållet så han ser vart vi är på väg hela tiden! Han hinner ju se så mycket mer nu! Dock är det inte lika kul för mig att köra honom tycker jag då jag inte ser honom! Men han brukar snacka så jag snackar med honom!!

När Charlie sen kom hem så började jag göra mat, vilket sen bara fick åka ner i matlådor då Charlies mamma och Hannie var på väg hit och ville bjuda oss på mat! Så blev kebab tallrik istället! Men det var faktiskt jätte gott så gjorde inte så mycket! Dock orkade man ju verkligen inte äta allt då det var SÅ mycket! När vi satt där kom även Matilda och Marcus ner och åt dem med! Efter maten gick vi alla hem till oss! Lucas fick mat och bytade om för natten sen så natta Barbro honom. Vi snacka lite skit under tiden och kollade tröjor med roliga texter på nätet! Totallt onödigt men ganska roligt hihi!!

Nä nu har jag druckit en kopp te och funderar på att sova snart! Faktiskt ganska trött idag då Lucas väckte oss tidigt imorse! Ja nä nu ska jag mysa lite sen är det faktiskt sängen för mig! Imorgon ska vi dessutom upp i tid för att dra till BVC för vi har tid där kvart i elva!! Så ni får ha de bra! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar