tisdag 22 juni 2010

BVC och gamla lägenheten och månadsfirande!

GRATTIS till Lucas 7 månader och mig & Charlie till 19 månader!!

Mamma och Lucas
Idag så har vi varit på BVC för att träffa läkare, mäta och väga Lucas!! Allt var bara bra med Lucas! Han är en frisk pojke! Han är nu 72cm lång och väger 9160gram! En vad vi tycker är STOR kille! Efter besöket där så stannade vi en liten stund i lekrummet och kollade in alla BVC's leksaker! Vilket Lucas mer än gärna gjorde! Där var även en flicka på 20 månader som Lucas gillade som smått lekte med Lucas! Trevligt!!

Lucas på BVC

Efter det så stack vi ut till vår gamla lägenhet då det var folk som skulle komma och köpa några av våra gamla möbler! När det var gjort och vi fixat lite där borta stack vi hem igen! Då var det bara en timme kvar tills Charlie skulle sticka till jobbet! Så han åt lite snabbt sen for han iväg! Lucas han fick också lite mat sen fick han gå och lägga sig och än så länge så sover han än!!

Så ikväll är det bara jag och Lucas hemma!!

Imorgon ska jag och Becca ha filmkväll vilket jag ser fram emot ENORMT! Så har något att se fram emot!

Nä nu ska jag snart äta! Ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar