onsdag 9 juni 2010

Dagens händelser!

Idag hade vi en seg morgon! Vi åt frukost och duschade eller ja Charlie duscha och jag tog en dusch följt av bad tillsammans med Lucas! Han bara älskar att mysa! Då det var avklarat bestämde jag mig för att det var dags att vi skulle hitta på något idag! Inte bara vara hemma och sega! Så vi tog tag i vårt tavel köpande och drog ner till gallerix för att köpa två tavlor vi kollat in tidigare!! Innan vi kom till så gick vi in om gripen (min nya bank) för att jag skulle fixa lite där! När vi var klara både på banken och gallerix skynda vi hem då Charlie var ganska kissnödig haha!!

Resten av dagen var ganska lugn! Lucas har dock varit ganska trött och grinig idag! Vi tror att nästa paret tänder är på väg ut då han gör samma saker med munnen som han gjorde när de första två var på väg! Ganska roligt att se honom få tänder faktiskt! Nä, nu ska jag joina Lucas i sovrummet! Han har sovit i några timmar nu och nu ska jag göra detsamma! Hade behövt vila idag när Lucas gjorde det men min hosta är jobbig så vill inte hosta en massa när han sover då han vaknar om jag gör det!

Nä ha de bra så hörs vi!! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar