måndag 7 juni 2010

Vill ha jobb!!


Usch tycker det är så tråkigt att vara så pass fattiga som jag och familjen är just nu! Jag menar visst vi klarar oss men vi kan inte direkt köpa något som vi vill ha! Man får väl ändå ta och unna sig en tröja kanske eller någon cider bara för att man ska få något kul här i livet som det är nu! Men allt som man skulle vilja kunna köpa eller göra utöver det går inte just nu!!

Därför önska jag att jag hade jobb!! Jag har sökt minst tio jobb här i HBG men inget napp! Jag tycker det är så störigt att det ibland är så svårt! Längtar verkligen tills alla 40talister går i pension och vi kan ta deras jobb! Jag menar vi behöver också jobba!! Sen önskade jag att jag inte behövde plugga mer egentligen för jag tycker det känns så meningslöst och tråkigt! Jag vill inte göra det längre! Jag vill jobba nu!! Ingen som har tips på något man kan göra om man är hemma eller något man kan ha vid sidan om?? Jag är tacksam för all hjälp jag kan få!!

Ha de bra Ciao Bella

1 kommentar:

  1. Har du kollat på såna jobb man kan göra hemmifrån? Typ försäljningsjobb? Det är inte så bra betalt, men det är ju bätte än inget.. Är du bra på att städa så kan du ju alltid komma hem till mig och damsuga, damma och tvätta golv :) Du hittar säkert ngt snart gumman!

    SvaraRadera