lördag 3 december 2011

Mysdag!!

Idag har jag ock käraste varit barnfria! Så vi har haft mys frukost med scones och Charlie hade sill mackor med mera. Sen kolla vi faktiskt på "En Julsaga" den senaste versionen med Jim Carrey! Super bra är den och det är vår tradition (sen ett år tillbaka) att se den till varje jul. Super mysig tradition. Efter det satte jag upp vår julgran! Så nu är det extra jul mysigt här hemma. Å det gillar vi :)

För övrigt så har Charlie varit iväg hos en killkompis, mina föräldrar var här en stund och fika när de lämna Lucas och jag har kollat på "Jingle all the way" med Arnold Swatzenegger och "The Santa Clause" med Tim Allen. Så julhumöret har varit på topp. Jag å Lucas har självklart även kollat på julkalendern idag och man längtar lite efter nästa avsnitt varje gång!! Vi har även haft lite fredagsmys idag istället då vi ju hade julbord igår. Sådet blev kyckling kebab till middag med julmust å grönsaker, sen lite gottis till efterrätt!

Men nu ska jag sova. Lucas ligger redan här bredvid mig i sängen och små snarkar! Själv har jag lite ont där jag saknar min visdomstand, men är också riktigt trött! Nä, ha de bra. Å sov gott. Ciao Bella ps: bjuder även på Lucas förskole foto! Blev han inte helt bedårande :)

1 kommentar:

  1. Ja hans första förskolefoto blev verkligen jättebra :) Och er julgran ser också himla fin ut! Kram

    SvaraRadera