onsdag 7 december 2011

Snutte å ja!

Lilleman fick idag testa på att inte sova på dagis vilket resultera i att han var gnällig och tråkig resten av dagen på dagis när saker gick fel! Så när han varit hemma ett tagfick han sova i 30 min och även bada me pappa efteråt och blev genast piggare. Detta resultera då i att han inte somna förrän halv tio! Jag var lite irriterad då, men sånt är livet! Jag fick iaf se halva desperata hemmafruar i fred :) sen kolla jag såklart happy endings efter det! (älskar den serien) jag skulle fan jobbat som serie kollare :) Hade arit awsome.

Helt plötsligt hade klockan iaf blivit halv tolv och jag satt å kolla CSI tror jag det var (håller inte koll på alla kriminalar serier) och jag hade sökt fyra jobb (ja, lite duktig var jag också) sen kom Charlie en från sin spel kväll och jag kom fram till att det ar läggdags! Så nu ligger ja i sänger och mina ögonlock går snart ihop! Men ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar