måndag 12 december 2011

Plugg och bröllopsplaner

Idag så har dagen bestått av resor till och från Kristianstad där jag och Andrine varit idag på test opponering, för att öva inför det riktiga tillfället. Och allt gick bra, alla sa bra grejer om varandras arbeten och sånt som verkligen hjälper en att bli klar. 

För övrigt så är bröllopsplaneringen i full gång så klart, inbjudningarna är ut skickade, lokal är hyrd, mat bestämd och huvudgrejen nu är min KLÄNNING!! För ett tag sedan så var jag med min vän Ann i Malmö och provade klänningar så jag tog bild på tre av dem jag testade och tänkte faktiskt dela med mig av dem här! Ni får gärna säga vilken NI gillar bäst. Kanske gillar vi samma ;) Men än har jag inte hittat min klänning, ska ut och testa fler. Har hittat en Outlet i Helsingborg så funderar på att dra dit, då man oftast kan fynda på en outlet. Lika bra att testa ju, eller hur!?




Det är faktiskt väldigt kul att leta efter sin perfekta dress, en viss bild har jag väl fått i huvudet, men än har jag inte hittat den. Dock har jag hittat massa andra klännings varianter som jag är ganska sugen på nu. Men har ni något tips på klännings butik i närheten av Helsingborg så snälla berätta för mig :D Samma om ni har tips o tex blommor och liknande! 

Nä, nu ska jag mysa med min man innan det är dags att sova. Ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

6 kommentarer:

  1. de finns ju någon butik på söder sen finns de någon i närheten av konserthuset (sista huset på väg upp för hälsobacken?) som har upp till 70%
    vet inte vad de är för butik men har för mig jag sätt bröllopsklänningar och liknande där.
    Sen någon till i stan men dom ska vara rätt dyra enligt mig mor som förövrigt med ska gifta sig till sommaren ;)

    Hoppas du hittar DEN RÄTTA som passar just dig!

    SvaraRadera
  2. Dem två översta var finast tycker jag. Men passa nu så att mannen inte tjuvkikar på bloggen, han får inte se vilken du väljer ;o)
    Lycka till med ditt letande!
    Kram Mikaela

    SvaraRadera
  3. Den i mitten var underbart fin :)

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag gillade nr 2 bäst, den modellen satt jättefint på dig. :-)

    SvaraRadera