onsdag 21 december 2011

Sjukling och gårdagens besök!

Igår kväll när jag la mig mådde jag inte så bra och jag var snuvig som tusan! Men jag tänkte att jag säkert skulle må bättre tills idag! Men hur fel kunde jag ha! Mådde jätte dåligt när jag vakna så jag fick be Charlie ta hand om Lucas. Han frågade mig om vi skulle kolla tempen, så vi gjorde det och den visade 39.3 grader! Så jag var ju allt annat än frisk!

Så vid 12 tiden så gick jag å Lucas å la oss och sen dess har jag ungefär legat där tills 19 ikväll! Efter det fick jag upp å duscha då jag svettats och frusit mestadels av sovandet! Efter det blev det att ta ännu en ipren då jag haft ont i kroppen hela dagen och det varit det ända som hjälpt att ta bort en del av smärtan! Nu ikväll har jag kollat på en film som heter Emma and Alex och den är super bra. Har även försökt äta men det har inte gått så bra! Dock fått i mig lite och tänkte snart ta en kopp te.

Igår hade jag ju mina föräldrar på besök och ville mest visa tårtan och blommorna jag fick! Samt en bakmaskin jag fått av min mormor! Ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

2 kommentarer:

  1. Did you make the cake? It looks lovely! I hope you get well before Christmas. Not much time left. Kram!

    SvaraRadera
  2. No, Karin! My parents braught the cake :) Thanks! I hope so to! Kram

    SvaraRadera