måndag 26 december 2011

Min julhelg

Julfirandet började i fredags då vi var bjudna till Charlies morbror Björn på middag. 

Där bjöds det på god mat, mycket snack och julklapps leken.
Sen bar det hem till Charlies familj där vi sov över för att sedan fira julafton.








Efter en lång dag med många paket, god mat och Kalle så bar det hem till Helsingborg igen. Där vi ganska så snart gick å la oss. Den 25e så kom mina föräldrar hit.




Då åt vi tacos, öppna paket, snacka massa skit, gick ut en runda och lekte på lekplats och sedan in igen för att avnjuta en god fika!! Tre super bra dagar!!!

Idag har jag dessutom träffat Becca och hon fick en julklapp av mig, som hon var riktigt nöjd med :D Så det blev jag glad för. Sen tog vi en liten runda på söderpunkten och kolla in mellandagsrean. Vi hitta dock inget till oss själva med jag hitta tre snygga plagg till Lucas (som ju imorgon ska till dagis igen - så då blir han fin)! Efter shoppingen stack vi hem här och avnjöt lite godheter från Max innan hon var tvungen att bege sig av för att dem skulle fira jul hos hennes mamma. Det roligaste som har hänt idag är att en av mina bästa vänner berättat att hon är gravid i vecka 13 och jag som bara älskar att få veta att mina vänner ska få barn blev överlycklig och passade på att köpa en liten one peace när jag och Becca var på Lindex!! Super söt! 
Nu ikväll så har jag varit på väg att somna flera gånger och även kollat tv. Så jag ska nog snart gå och lägga mig. Imorgon ska jag nämligen och skriva på mitt kontrakt för mitt nya jobb! Så yeeii! Ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

(This is about my christmas weekend, the 23th we went to Charlies mothers brother and had christmas diner with games and stuff. The 24th we spend with Charlies family in Ängelholm also with lots of food, presents, Donald Duck and friends on tv and singing. The 25th we spend at home with my parents again with lot of good food, presents and a trip out to play for Lucas and the rest of us. When we got back we eat some cookies and drack tea/coffea! Today however I spendt with my friend Becca and it was wonderful!! But now Im tired and going to bed! So that was my weekend in short! See ya! Ciao Bella)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar