söndag 4 december 2011

Andra advent!

Då var andra advent redan slut och julen närmar sig med stor steg. De flesta paketen är dock redan inhandlade men jag har ändå någon till som ska fixas! Lucas är iaf helt klar å paketen jag beställt till pappa har inte dykt upp än så börjar bli fundersam :s Nåväl, får väl göra om beställningen i värsta fall :) Hur går det för er i jul vimlet?

Idag har jag å Lucas varit ensamma he
Ma och gått runt i pyjamas/ blöja hela dagen! Vi har kollat på "the Santa Clause 2" och även sovit i TRE :o timmar!!!! Jag skulle egentlig bara natta snutte, men så blev inte fallet. Sen har vi bara myst och duschat ihop innan pappsen kom hem. När han kom hem bjöd han över Jonas som var här tills tio ungefär och sen somna Lucas äntligen med Charlies hjälp. Så nu har vi precis sett klart fråga Olle dokumentären som jag bara tycker är så kul att kolla på! Nä, sängen kallar! Imorgon ska jag plugga med Andrine, så måste ju va pigg och allert! Ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar