lördag 31 december 2011

Gårdagen

Gårdagen var ganska lugn! Vi spendera förmiddagen inne men sedan tog vi tag i oss och gik ut en runda och lekte på lekplats!! Väl klara där begav vi oss ner till systämet för att införskaffa vår skumpa som i år blev Chapel hill! Efter de besöket tog våra fötter oss till pölsemannen som fick stå för lunch :) Tro de eller ej men Lucas smaka också! Hans första röda pölse! Stolt mamma :) då jag trots allt är halv dansk. Kvällen to oss sedan hem till farmor Else som bjöd på ståtlig tupp middag! Faktiskt riktigt gott. Där avrundades kvällen sedan med chokladpudding som jag inte ätit på säkert 3år :o men gott var det.

Efter det åkte vi hem och jag kolla på guldkompassen och stålmannen innan jag gick å la mig! Fick alltså fira min fredag själv då lillen sov och Charlie satt vid datorn å spela. Låter lika roligt som det var! Men jag hade trevligt iaf. Snart bär det väl av mot vårt nyårsfirande och jag vill önska er alla ett gott nytt 2012! Hoppas detta år ger er mycket lycka och roliga minnen. Ha de bra. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar