torsdag 1 december 2011

1 december!

Då var julmånaden äntligen här. Samtidigt som man aldrig längtar efter den när det är sommar så älskar man att den är här nu. Detta betyder bland annat att det är dags att ta upp julgrannen! JIPPI!! Idag har jag pluggat hela dagen och hållt på att sammanställa intervjuer. Måste säga att det gått bra faktiskt och varit lättare än förväntat. Sen har Lucas varit hemma idag också då han varit sjuk nu i tre dagar. Första dagen lyckades jag med nöd och näppe fixa passning till honom tack vara min mamma för då skulle vi på intervjuer. Sen igår så satt jag och skrev ner intervju svaren, sen idag skulle egentligen jag och Andrine träffats och sammanställt intervjuerna tillsammans, men utan passning så fick det bli på vars ett håll. Men det gick jätte bra det med. Jag sammanställde de 5 första och hon de 4 sista. Så imorgon blir en hel plugg dag i Klippan!!

För övrigt idag så har jag och Lucas kollat på första avsnittet av julkalendern idag, Lucas satt och kolla på hela men var lite okoncentrerad i början. Jag tyckte avsnittet var bra och det ska bli kul att se vad det hela ska handla om egentligen. Vi såg det som gick nu på kvällen, för imorse var vi inte ens uppe. Men imorgon kommer vi att titta på det tidiga avsnittet! Mysigt!! Jag har även ikväll hunnit att måla min tomte som jag köpt och tänkte visa lite bilder på processen! Ursäkta jag varit dålig på att skriva men så blir det ibland! Ha de bra så hörs vi Ciao Bella


                                                                                                                                                                             

1 kommentar: