onsdag 14 december 2011

Intervju, plugg, bus med snutte och myskväll!!

Idag började jag dagen med att komma upp i tid och äta frukost för att sedan bege mig iväg till intervju. Jag tyckte det gick jätte bra och intervjun varade i en timme. Så det måste ju vara ett gott tecken på att vi hade saker att prata om och berätta för varandra.

Sen åkte jag hem, gjorde scones och mumsade i mig dem, efter det var det plugg för resten som gällde.
Och för någon timme sedan så blev vi klara med vår uppsats. Känns så himla skönt och nu kan man ha tid att koncentrera sig på annat! Sånt som behövs fixas i övrigt.

Vid 14 tiden var jag och hämtade Lucas på dagis och där efter så gick han och jag till lekplatsen vid biblan och busade ett tag. Det tråkiga var att det började regna ganska mycket efter ett tag så jag tyckte inte det var så mysigt att vara kvar. Dock var detta inget som Lucas brydde sig om. Nä, han skulle INTE gå hem. Men efter lite mer lek och tjat så gick han med på att gå hem.



Nu till kvällen har Lucas haft svårt att somna (bara för vi alla tre somnade en stund tidigare idag) men nu verkar det som både han OCH Charlie har somnat inne i sovrummet. Först tyst är det och ingen som verkar vara på väg ut. För övrigt så sitter jag och kollar på "Fools gold" som är så UNDERBART bra. Detta är inte det enda goda med kvällen utan jag har även hunnit äta hela 4 lussebullar, mums! Nä, nu ska jag återgå till mitt mys och ev väcka Charlie. Ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar