torsdag 22 december 2011

Sjukling, besök och nya möbler!!

Jaha, då hade jag feber idag igen! Denna gången vart det dock bara 38.2 (igår var det 39.3). Har varit jätte snuvig och haft ont i huvudet hela dagen, tills nu ikväll! När jag för första gången på något som känns som en evighet känner mig hyfsat bra. Min näsa är fortfarande dum och min hosta jäklig, men ingen direkt huvudvärk och inte direkt någon feber heller!! SKÖNT!! 

Idag så har vi haft besök utav Lucas farmor och onkel Ted. De hade med sig en ny säng till Lucas då den han hade innan var lite opålitlig och gjorde att man som vuxen braka igenom. Så det fick bli en ny och denna fick vi idag. 

Lucas nya säng/ Lucas new bed:

 Sen köpte dem även ett skrivbord till oss som vi tänkt köpa och detta fick då bli vår julklapp, så slapp de jaga efter julklapp nu när de precis kommit hem från Ukraina. Så ikväll har vi monterat ihop den, jag och Charlie. Barbro och Ted stannade en stund på fika också, men sen skulle de vidare på andra ärenden. Som alltid har de mycket att göra, hehe. Resten av dagen har varit lugn och bra är väl det då jag behövt repa mig. Lucas var på dagis idag också, men när han kom hem hade han 37.9 och nu senare ikväll var det uppe på 38 så han är inte heller helt frisk än tyvärr. Så släktingarna får stå ut med oss sjuklingar imorgon.

Vårt nya databord/ Our new computer table:

På tal om imorgon så ska vi hem till Charlies morbror och ha lite lille julaftons mys. Så det ska bli trevligt, jag har dock aldrig varit hemma hos dem tidigare så det ska bli kul att se hur dem bor (jag och min inredning vet ni hehe). Sen ska vi sova över hos Challes föräldrar då vi ska fira julafton hos dem. Nä, nu har jag inte tid med detta!! Ska sova och krya på mig över natten. Så sov gott. Ciao Bella


(Sorry dont really have time for english today, but in short im getting better, we got some new furniture today and hade Charlies mother and brother visit!!But now Im going to bed! So sleep tight, dont let the bed bugs bite. Ciao Bella)

1 kommentar:

  1. I'm sorry to hear that you're still ill. I really hope you are at least a bit better tomorrow. Wouldn't want you ill at Christmas. Thanks for writing some in English. :) Kram, Karin

    SvaraRadera