tisdag 20 december 2011

Jobb och förkylning

Idag började dagen med at jag drog på en intervju! Kort sagt gick allt bra och dem gilla mig.
Senare på dagen ringde dem jag var på intervju hos igår och ville erbjuda mig jobb. Jag som var jätte sugen på detta jobbet tackade ja ganska snabbt! Så den 9 januari drar det "riktiga" livet igång!!
Efter det så har jag gått runt här hemma och varit lycklig, men för det mesta slappnat av! Och haft besök av mina föräldrar som kom hit för att gratulera mig till mitt jobb med tårta och blommor! 
Vi mös och kollade film å snacka massa skit. Jätte trevligt!!
Efter dem gått så kände jag efter hur jag mådde och då började näsan att rinna som aldrig förr! Har varit en del förkyld i några dagar men inte så som jag varit idag. Sen fick jag ännu mer huvudvärk och kroppen har börjat göra ont :( Bara massa negativt. Så förutom resten av dagen som var super bra så har kvällen varit piss och jag har verkligen mått kasst! Men för övrigt, världens bästa dag!! Dock ger jag upp nu och går och läggar mig! Så jobbigt mår jag nu! Ha de bra. Ciao Bella

I’ve had a great day today except my cold. Its really killing me and being stupid! But the great news is that I got a job today and I start January 9th! Yeeii me!! My parents were also here and celebrated me today! So in all a very good day!! But now I’m soo tired of my cold and I’m going to bed!! Have a great one! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar