fredag 16 december 2011

Då var de dags igen - bröllopsklännigar!

Idag så har jag varit tillsammans med Magda och provat bröllopsklänningar på Anina!! De hade måga fina klänniga och jag testade tre av dem! Tillsist blev det två av klänningarna som var mina favoriter :) den dyraste kostade närmare 15000kr ochden billiga kostarunt 8500kr! Märket på klänningarna var ett italiens märke och den var år 2012s kollektion!! Jag ska även och kolla deras outket som dem startat nu, då jag vet de har (vad jag tror) är min dröm klänning! Jag menar, vem bryr sig om vilket år klänningen är ifrån om när det är man själv som ska älska den! Och helst komma undan ganska så billigt :) jag lyckades iaf ta bild på en av klänningarna jag testa idag! Så tänkte visa er den! Men det kommer inte bli denna klänning som det ser ut nu :) Nä, nu är denna mamman trött och ska sova tillsammans med Lucas! Ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

1 kommentar:

  1. Tack för idag gumman! Det var jättekul och klänningarna var superfina på dig :) puss

    SvaraRadera