onsdag 7 december 2011

Då var 7:e december här!

Det är väl märkligt vad tiden går fort! Nyss var det augusti och idag har vi helt plötsligt sjunde december! Hur går det till?? 

Uppsatsen har tagit all tid de senaste veckorna och idag lämna vi in det för att vi på måndag ska ha ett övnings tillfälle för opponering. Så att vi är förberedda och får riktigt bra betyg på vårt arbete hihi!! Så imorgon är min första sk lediga dag på ett bra tag. Dock är den inte helt ledig eftersom jag ska sitta och läsa en c-uppsats som ett annat par i vår handledningsgrupp skrivit för att kunna förbereda mig för opponeringen på måndag. Men sen ska jag och Charlie antagligen göra lussebullar imorgon också, vi får se om vi hinner och orkar det dock innan Charlie ska jobba, för han börjar kvart i fyra och måste dra vid tre så vi får se.
 Men eventuellt bullar imorgon, mums. 

Jag börjar få lite smått panik då två av mina favo jeans är i sönder.Det ena paret kunde jag laga en del men det är på väg att gå i sänder igen och nu på fler ställen. Grejen är den att jag bara äger typ de två paren och ett par till som jag verkligen vill/gillar att använda. Har två par till men det ena paret är för långt i benen och jobbiga att använda pga det och det andra paret är rätt gamla och där med lite för små, men går ändå på. Så nya byxor är ett stor behov hos mig just nu och jag tycker det är så tråkigt att köpa jeans!! 

Jaha, i övrigt i min dag idag har jag kollat massa avsnitt av suburgatory! Har ni inte sett denna fantastiska serie innan så BÖR ni göra det. Den är att rekommendera enligt mig. Nä, nu ska jag inte tråka ut er mer så ha en bra kväll. Så hörs vi. Ciao Bella

1 kommentar:

  1. sv: haha, med "tanten" menade jag mens.
    tant röd, lingonvecka, allt vadman kallar det ;)

    SvaraRadera