söndag 18 december 2011

Årets sista tjejkväll!

Idag så har jag spenderat dagen hos älskade Magda i Ä-holm!! Tillsammans med henne och My har jag haft en underbar dag och vi har haft jätte trevligt. Först bjöds det på en underbart fin "frukost buffe" och vi åt läääänge. Mitt i vår fina frukost dela vi julklappar med varandra!! Jag fin en jättefin skylt av Magda formad som ett hjärta och en muffins recept bok av My. Blev dock lite avis på My's skylt som hon fick, jag hade velat ha en sån OCKSÅ då den hade fina ord så som faith love hope!! OCh såna ord älskar jag och vill gärna pryda mitt hem med. Så får nog få Magda att visa mig denna fina affär så jag ev kan införskaffa en sån skylt också. Min skylt har jag redan hängt upp precis innan för dörren så att alla kan se den :D Sen boken jag fick av My var jätte fin fast jag redan har en bok med 500 recept!! Så fanns där några som inte fanns i min tidigare.

Här öppnar tjejerna några av deras paket och ni kan bla se mina baket på bilden längst ner och näst längst till höger :D Fina va?!! Efter paket öppningen så rörde vi oss sakta ut till vardagsrummet där vi skulle kolla på jul film på deras nya 51 tums tv! Skit nice! Vi blev även bjudna på lussebullar, pepparkakor och te! Yummi!! När filmen var slut och vi pladdrat klart så var det dock dags för My att dra hem. Själv fick jag vänta lite längre innan jag kunde dra hem, så då passa jag och Magda på att busa lite med Tino som kommit hem precis lagom tills vår film tog slut! Sen hade vi följe till bussen innan jag hoppa på och dem åkte för att lämna filmen v nyss kollat på. Låter kanske inte mycket men jag hade en underbart mysig dag med mina tösser.

Nu ikväll har jag tillsammans med mina älsklingar ätit pannkakor och kollat på både copycat singers och Indiana Jones!! Super bra båda två! Dok var det ingen bra artist idag, men Charlie skulle tvungen titta! Så vad gör man inte! Jag har även börjat fundera på om jag ska börja skriva lite kort på engelska då jag har några vänner som läser som INTE förstår svenska! Så vi får se hur det blir med det! Jag är ju inte världs bäst på att skriva i engelska, men det går! Nä, nu ska jag avsluta här, Men ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

1 kommentar: