söndag 11 december 2011

Middag med våra fina tjejer!

Idag så har Charlie jobbat halva dagen å jag, tillsammans med Lucas, har städat, tvättat och annat nyttigt här hemma. Sen vid 16 tiden så kom Linda och Debbie hit då vi bjudit över dem på middag. Det som stod på menyn var Chicken Tikki Masala och till efterrätt karameliserade päron med smördegs lock. Dock åt jag marängswiss glass då jag inte tycker om att äta varma päron (kräsen jag vet)! Men Linda och Debbie tyckte iaf det var jätte gott, Charlie gilla det också men tyckte inte att det kom upp till hans förväntningar. Men förhoppningsvis så blir det bättre nästa gång han testar att göra det. Man kan ju inte ge upp.








Vi prata om massa olika saker och tjejerna berätta bland annat om deras senaste resa utomlands och alla konstiga saker de är med om i deras arbete. Ibland kan man inte fatta vissa saker som händer, men det är väldigt kul att höra om dem även om det kanske inte är så roligt för dem att alltid vara med om det. Efter dem gått så satte vi oss vid soffan för att kolla på copycats som idag var med Markoolio. Den var riktigt kul och alla gånger förutom en så valde juryn rätt, den gången det blev fel var när juryn bestod av familj. Då är det illa!  Jag har även förberett mig inför imorgon när jag ska till skolan på en prov opponering inför den riktiga. Så hoppas allt går bra och att vi inte har så mycket att fixa efter det. Nä, nu ska jag se vidare på Pan Am så ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar