söndag 1 januari 2012

Nyår

Mitt nyårsfirande blev inte som det var tänkt i år. Vi var hemmbjudna till Becca och Emil och Charlie han vaknade så klart med ögoninflammation samma dag det var dags att fira (alltså igår) och fick med andra ord stanna hemma! Men det löste sig ändå för våra grannar på andra sidan huset bjöd över och även Charlie fick ett lyckat nyårs firande! Han kom i säng mycket senare än jag till och med!

Själv så var jag och Lucas hos Becca och Emil, dä bjöds det på god räkmacke förrätt med vin till och sen fick vi oxfile med potatisgratäng och massa sallad! Även vin här och cider för min del! Tror dock killarna drack öl och vi tjejer höll oss till vin och cider! Efter det blev det spel och mys inne i vardagsrummet där det senare bjöds på panacotta med kardemumma och bär! Allt var jätte gott och kvällen jätte trevlig. Precis efter tolv begav jag å Lucas oss hem och lilleman somnade innan vi hunnit hem! Väl hemma såhjälpte Charlie mig klä av lillen som däcka i sängen och jag tog första glassen skumpa innan Charlie fick resten och sedan gav sig iväg till ytterligare firande med vännerna :) Så slutet gott början god!! Ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar