tisdag 29 november 2011

Min lilla sjukling å Jag!

Idag har mamma passat Lucas för att han idag haft feber och jag har varit iväg med Andrine och intervjuat 11 pedgoger! Lucas har ändå varit lika pigg som vanligt (nästan) förutom när febern gjort sig påmind! Efter vi var klara så åkte jag ner till mammas jobb för att hämta hem honom. När jag kom dit så satt Lucas med en glass å mamma hade köpt en baguette till mig! Så vi fika där och runt två så stack vi iväg till Center Syd och kolla läget där, där hade de problem med elen och den gick av och på stup i kvarten!! Men vi lyckades ändå kolla på ganska mycket och jag gjorde en del fynd :) senare på dagen kom pappa och joina oss och vi åt sovlaki på en av reasturangerna! Super gott!






Efter maten körde mamma å pappa hem oss! På vägen hem fastna vi en stund i en kö mot helsingborg, men gick ändå ganska snabbt fram. Sen ca 5 min från hbg stanna vi till å köpte glass på BK! På vägen hem passa dessutom sjuklingen på att sova å när dem lämna oss här hemma var lillen fit for fight igen och nu ligger vi och kollar på Desperate Houswives! Så ha se bra så hörs vi! Ciao Bella

Ps: Här är några saker jag köpte, två klänningar var av en är till nyår, br flaska till Lucas som han fick av den i present, tomte som jag ska måla, choclatier - en typ av choklad fondue, sen en home made  cake mould och fyra fina champagne glas då vi inte äger några.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar