tisdag 6 juli 2010

Lucas och mamma på äventyr!

Jag och Lucas har idag passat på att göra ett besök uppe på viskängen för att gunga lite och mysa med varandra! Charlie var hemma och sov så jag tänkte att vi lika bra kunde ta oss en runda och göra något annat för en gångs skull!! Så iväg for vi och in om konsum blev det först! Köpte äpple/katrinplommon juice till Lucas för att låta hans mage reda ut sig lite! Sen köpte jag en liten fläderbloms cider till mig själv!


Efter en stund ute i det härliga vädret begav vi oss hemåt igen då jag märkte att lilla Lucas var super trött!! Han somnade och jag la honom i sin säng! Vid halv tre kom båda mina killar upp och vi busa en del! Lucas fick mat och fick sen sova mer då han fortfarande var trött! Då begav sig Charlie upp till Marcus och jag gick in å la mig hos Lucas! Lucas fick sovit 3 timmar och jag 2 timmar. Mycket välbehövligt


När vi vakna var Charlie hemma och vi åt middag! Sen var tiden inne för Charlie att dra till jobbet och nu är Lucas och jag själv! Vi ska snart fixa oss för sängen och gå och lägga oss!

Så hoppas ni haft en lika trevlig dag som vi! Ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar