söndag 4 juli 2010

Besök hos farmor och farfar med grillning!

Idag så tog vi det lugnt imorse och jag tänkte direkt jaha, vad ska vi göra idag då! Så jag frågade Charlie och vi bestämde att en tripp till Charlies föräldrar hade varit trevligt! Lucas var ju där dock hela dagen igår så idag skulle vi alla dit! När vi kom fram så mös vi lite där inne, kollade på film och Lucas fick nanna lite! Charlie gick även och la sig en stund då han jobbar natt nu ikväll! 22-06 jobbar han! Inte jätte kul! Men bra pengar som han säger!! I alla fall så efter en liten stund hemma hos svär föräldrarna så var det dags för Lucas att få bada lite!! Oj vad han älskar att bada! Tog man honom där ifrån ens för en liten stund så blev han sur haha! Mammas lilla gosse det!
Sen blev det lite fika och Charlie han sov fortfarande men vi hade trevligt ändå!! Då kom även Björn förbi och Gustaf (detta är barbros bror och brorson) så dem var med och fika en stund! Lite senare tyckte Charlie det var dags att vakna och då var han hungrig så vi bestämde oss för att börja grilla! Innan grillningen tyckte Lucas att han skulle bada igen och självklart fick han det!! Andra gången för dagen! Badankan min!! Sen blev det mat! Gott kött med pommes, sås och grönsaker i form av paprika! Mums!! Nu var Ted och Hannie också hemma och var med oss och åt!! Mysigt!

Lucas var också hungrig så han fick lite västkustgryta innan vi andra fick mat så klart! Det får vi inte glömma! Efter maten så var Lucas lite trött och somnade en stund i farmors famn! När han sedan vaknade igen pigg och glad så tog vi ett dopp till i poolen innan det var dags för oss att bege oss hem!

Väl hemma så började Lucas busa direkt och Charlie gjorde sig i ordning för jobbet! När han gav sig iväg så intog jag tv kanalerna! Hittade lite roliga filmer och här sitter jag nu! I början av nästa dag (00.14 är klockan)! Ja så då är det nog hög tid för mig att gå och nanna i min tomma säng! Men jag har ju iaf Lucas där inne!
Så godnatt på er alla och ha de bra så hörs vi! Ciao bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar