söndag 11 juli 2010

Mini golf och Ängelholm!

Idag har varit en underbar dag! En dag jag behövde! Det har som vanligt varit en jätte varm dag och man har undrat vart mans kulle ta vägen då man klibbar fast i allt känns det som! Jag, Charlie och Lucas började dagen med att vara inställda på att dra ner till badhuset och bada lite i lilla bassängen! Men detta gick inte fick vi veta då det var renovering på gång där inne! DUMT!! Så vi gick hem igen och Charlie packa ihop Lucas och han för att dra till Ängelholm för att ha en lugnt dag och vila upp sig!! Jag däremot stanna hemma för att vänta in mina vänner som jag skulle umgås med idag och spela minigolf med!! SÅ SKOJ!

Vi blev fyra super tjejer till att spela golf! Jag, (Ma)Tilda, My och Becca! Det var säkert 30 grader när vi skulle spela så vi hade köpt med oss dricka till banan! Vi hade många skratt och mycket galet som pågick under rundans gång vilket gjorde dagen helt underbar! När vi var färdiga kollades poäng och det var jag som blev etta!! Inget att förundras över där hehe! Sen kom Becca tvåa, Tilda trea och My fyra!! Men så är det! Alla kan inte vara bäst ;) hihi!

Sen efter golfen for vi iväg till andra grejer vi hade planerat! Jag och My hade en stund för oss själva innan jag skulle till Ängelholm och hon till Malmö! Vi prata om massa privat och fick mycket sagt och mycket gensvar som vi behövde!! Sen for hon hem till Malmö och jag fick vänta på mitt tåg som blivit försenat ca 20 min! Sen kom jag fram till Ängelholm och där blev det grillat! Så underbart gott var det! Efter lite mys där for vi hem igen då lilleman behövde komma hem och sova, och nu är det även min tur att gå och lägga mig och sova!! Så ha de bra så hörs vi! Förresten! Är det någon som äger ett hus eller liknande som ni hyr ut eller lånar ut så hör gärna av er då vi är iaf två tjejer som vill komma bort lite!

Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar