söndag 25 juli 2010

Lör-Sön

I helgen har vi inte gjort super mycket! Vi har tagit det lugnt och lekt massor! Lucas behöver mycket kärlek nu om dagarna då hans övre tänder är på väg ut! Tand nr 3 och 4! Så varje gång innan läggdags får han en panodil nu då det gör så ont och han inte kan sova annars! Annars ska han ha tröttat ut sig till max och verkligen däcka om han ska kunna sova! Tycker så synd om honom! Vet ju hur det känns när mina visdomständer växer och det är inte skönt! Ännu mindre skönt måste det vara att få alla tänder!! Inte kul!!

Jag tänkte nu uppdatera lite med bilder! Orkar inte berätta exakt när de är tagna! Men det behövs väl inte! Förresten glöm inte bort att jag är tupperware konsulent nu! Så är ni intresserade bara skriv till mig!! Ni hjälper mig att komma igång så snälla hjälp mig!!!! Ha de bra Ciao Bella

Lucas kan man alltid hitta i en hörna!
MAT!
Nakenfis
Bada
Min casanova
Casanova med Nallen
Bästa mannen i mitt liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar