onsdag 14 juli 2010

12-13 Juli :D

I måndags så blev jag och Lucas hämtade av min mamma! Vi skulle åka ner på besök för att mysa lite och så klart bada i pool! Mina föräldrar har en liten pool de tar upp varje år! Detta året var det dessutom super behagligt i vattnet!! Så det var jätte mysigt att svalka sig i poolen nu när värmen står på som den gör!

Innan vi kom hem till mina föräldrar så var vi in om och köpte en hel baddräkt till Lucas och inne på Willys för att handla lite mat och något gott att grilla!! Väl hemma hos dem så tog vi nästan av kläderna direkt och hoppa i poolen! Massa mys hade vi under dagen och efter vi ätit så däckade Lucas då han var så trött! Men vaknade självklart lite senare!! När klockan närmade sig kvällen så var det dags att sova!! Jag och Lucas delade säng nere i källaren! Mysigt!!
Dagen efter var det regnigt så Lucas tog ett dop i baljan nere i källaren! Vill säga handfat/tvättfat! Mysigt! Efter det stack vi iväg för att kolla tapeter till Lucas rum! Ska fixa hans väggar efter sommaren! Så letar roliga tapeter nu så om ni har tips bara hör av er!! Väl klara där for vi till Helsingborg och Väla för att fika!! Det blev tacos för min del mamma tog något med nudlar! Lucas fick en fruktis!! Sen åkte vi hem då mamma skulle dra sig hem igen!!
När vi kom hem tog Lucas ett dop i den nya poolen jag köpt! Var ju tvungen att testa den! Jag testade så klart också men fanns inte så mycket plats till mig också tyvärr! Får kanske köpa en större! Varför inte köpa den minsta av den där blåa sorten och sätta på balkongen?? Tror ni inte det hade fungerat??
Bus efter badet!
Kvällen var lugnt! Vi hade besök av underbara My och bara umgicks några timmar! Helt skönt!! Såg även Ugly Betty!! Hon såg ett avsnitt och jag kollade två till efter! Så nu vet jag hur Den serien slutar!! Kommer sakna den mega mycket!! Älskar den serien!! Men det var ett bra slut!! Ja Lucas la sig efter vi sett första Betty och sov gott resten av natten!! Sen Joina jag och Charlie honom vid 12 tiden typ!! Så det var dem dagarna det!
Idag har vi ännu inte bestämt vad som kommer hända men det får vi se!!
Ciao bella


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar