tisdag 6 juli 2010

Dagens äventyr

Gud vad jag blev trött igår kväll! Jag blev så trött att jag bara stängde ner allt här hemma och gick å la mig med Lucas!! Men nu ska jag ta det från början!

När Charlie hade vaknat igår så var kl typ 12 och jag undrade vad han gjorde uppe! Han kom fram till samma sak och tog med sig Lucas in i sovrummet och sov två timmar till! När klockan sedan var 5 i två så gick jag in till Charlie med ett glas oboy och mackor som Charlie gillar där jag hade skrivit "Älskar dig" på! Se nedan!
När han ätit så kom han upp och då sov Lucas än så vi tänkte han kunde sova tills han vakna! Efter han vaknat klädde pojkarna på sig och vi begav oss till affären för att inhandla lite mat!
När detta var gjort och vi var hemma igen så kom Matilda och Marcus över på en kaffe! (inte Matilda hon är duktig te drickare) Lucas passa på att bada när de kom!!Dem stannade ett tag och sen var det dags för Stephanie att komma hit på besök! Så då blev det nästan lite avbytare på det hela! Steph stannade och M&M gick hem!! Då passade Charlie på att ta en tupplur till med lilla Lucas för att förbereda sig inför sitt natt jobb!

När Charlie skulle gå tog vi över Lucas, eller ja, Steph tog över Lucas till stor del! Hon sa att "så länge det inte är mitt barn så är de mysiga att ta hand om" eller något liknande!! Jag bara höll med! Men jag älskar ju min lilla kotte!!

När Stephanie sedan gick så natta jag Lucas och blev själv nattan och somnade med honom! Vaknade lite senare och såg att han sov så jag stoppa ner honom i sin säng och gick ut stängde av alla apparater! Fixade mig för sängen och somnade sedan i fallet mot kudden! Mysigt!!

NU idag så har jag och Lucas gått upp tidigare igen då Charlie ska få sova! Dock gick vi upp först efter Charlie gått och lagt sig denna gång då Lucas inte vaknade tidigare! (Lucas kom dock ner i vår säng imorse och sov gott bredvid mig) Mysigt!!

Nä nu tror jag lillemanen behöver mig!
Ha de bra! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar